:: Forside  
 
 
Anden markedsføring
:: Reklameslik
:: Energidrik med logo
:: Logovand
:: Reklame kuglepenne
:: Reklamevin
:: Flere reklameartikler
 
Hjemmesider
Tryk og tegning
Storprint & Skilte



 
Tip en ven
 
Energidrik med logo
 

Vil du designe din egen energidrik ?

Vi tilbyder nu også privatelabel til energi drik.
Det forgår på samme principper som når vi fremstiller kildevand med logo som privat label vand.

Ring for mere info på Tlf.:
70 272 838
Du kan også bestille online her energidrik med logo


Læs mere her om energidrik med logo:



Energidrik med logo









 




 








 

 

 

 

  













Priser på energidrik

Se priser på din egen energidrik med logo - PRISER 

Guidelines til etikette
Hent guidelines her så du kan designe din egen etikette >> Klik her <<


Energidrik
Et udvalg af energidrikke.
En energidrik er en sodavand, der markedsføres på at indeholde mere energi end en typisk sodavand. Indholdet af drikken er ofte metylxanthiner (f.eks. koffein), taurin, maltdextrin (sødestof), inositol, carnitin, kreatin, glucuronolacton, ginkgo biloba, B-vitamin og urter (f.eks. ekstrakt af guarana eller ginseng). Visse mærker indeholder sukker, mens andre er kunstigt sødet.

D
en kvantitative mængde energi i energidrikke (målt i kalorier) er ofte lavere end i almindelige sodavand. Ifølge amerikanske Marin Institute er der intet videnskabeligt belæg for at hævde, at de ikke-koffeinholdige ingredienser i energidrikke bidrager positivt til den mentale eller fysiske formåen. En undersøgelse viser dog, at energidrikke giver energi og forbedrer den fysiske formåen, men der er fortsat mange kontroverser om energidrikkenes egentlige effekt.

Det blev i november 2009 lovligt i Danmark, at markedsføre salgsenheder på 25 cl med et koffeinindhold på 320 mg/l, hvor grænsen før var 150 mg/l. (Kilde : Wikipedia)

Private label / privatelabel
Private label er betegnelsen for butikskæders (og andres) egne produkter der ofte er billigere og mindre brandede end de varer som producenterne sælger under eget navn.

Private labels findes inden for næsten alle produktkategorier, men i forskellige typer. Nogle butikskæder sælger deres private labels med deres firmanavn, i Danmark f.eks. Coop. Andre butikskæder har private labels der varierer mellem produktkategorierne, f.eks. ét for dybfrostprodukter og et andet for mejeriprodukter, som f.eks. Dansk Supermarked gør. Der er dog ingen faste regler for udformningen.

En væsentlig fordel for butikskæder, der forhandler private labels, er at de kan udskifte en producent relativt omkostningsfrit, da selve produktets etiketteudformning, logo osv. ikke ejes af producenterne og dermed kan overflyttes til en ny producent, hvorved forbrugernes kendskab til varen ikke påvirkes. Netop producentens identitet er til tide omgivet af en vis mystik, idet der på emballagen ofte blot står fremstillet for efterfulgt af butikskædens navn.

Andre producenter specialiserer sig i produktionen af private labels og vil derfor oftest være angivet som producent. Det gælder f.eks. vaskemiddelproducenten NOPA.
Konceptet findes også udenfor den egentlige detailhandel. (Kilde : Wikipedia)